Алматы қаласы
Білім басқармасының
шаруашылық жүргізу құқығындағы
«№165 мамандандырылған лицей»
мемлекеттік коммуналдық кәсіпорыны
Қабылдау бөлімі : Есепші бөлімі:
Нашар көретіндер
нұсқасы
17
октябрь
2023

Бос орындарға конкурс жарияланады

bos-oryndara-konkurs-ml165.pdf [268,42 Kb] (cкачиваний: 11)
Посмотреть онлайн файл: bos-oryndara-konkurs-ml165.pdf

Алматы қаласы Гагарин даңғылы 193 мекенжайы бойынша орналасқан Алматы қаласы Білім басқармасының шаруашылық жүргізу құқығындағы «№165 Мамандырылған лицей»,  телефон 8 (727) 396-21-23, электрондық поштасы: tl165@mail. ru, мұғалімдерге бос орындарға конкурс жариялайды.


1. Математика пәнінің мұғалімі- 2 бірлік (оқытуы орыс тілінде)

Жүктеме/сағат: 24 сағат (әр бос орынға)

Жалақысы: 300 000 теңгеден бастап.

2. Физика пәнінің мұғалімі – 1 бірлік (оқытуы орыс тілінде)

Жүктеме/сағат: 16 сағат 

Жалақысы: 200 000 теңгеден бастап.

3. Орыс тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі – 1 бірлік

Жүктеме/сағат: 24 сағат 

Жалақысы: 300 000 теңгеден бастап.

4. Ағылшын пәнінің мұғалімі- 1 бірлік

Жүктеме/сағат: 16 сағат 

Жалақысы: 200 000 теңгеден бастап.

5. «Домбыра» үйірмесінің мұғалімі- жүктеме/сағат: 8 сағат

Жалақысы: 80 000 теңгеден бастап.

6. Бейіндік оқыту жетекшісі1 бірлік (оқытуы орыс тілінде)

Жалақысы: 260 000 теңге.

7. Әлеуметтік оқытушы1 бірлік (оқытуы орыс тілінде)

Жалақысы: 137 000 теңге.


Құжаттарды қабылдау күндері: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-дан 17.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00 - 14.00 аралығында.


Мекен-жайымыз: № 165 МЛ КММ Алматы қаласы, Гагарин даңғылы 193, № 32 кабинет.


Құжат қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 18-қазанынан 27-қазанына дейін.


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 107-тармағы  «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен оқытушыларын қызметінен босату, лауазымдарға тағайындау, жұмыстан босату туралы ережені бекіту» №57 бұйрығына сәйкес, конкурсқа қатысуға ниет білдірушілер, хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электронды немесе қағаз түрінде жіберу керек:

1) осы Қағидаларға 10-қ. сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып конкурсқа қатысуға өтініш берілсін;
2) жеке тұлғаны куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары  (бар болса);
4) педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылдың 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелерінің анықтамасы немесе біліктілік санаты педагог-модератордан төмен болмайтын негізі бар куәлік (бар болса) ағылшын тілі пәнінің мұғалімі лауазымына үміткерлер үшін пән бойынша шекті деңгейі 90%-дан кем емес сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе модератор-педагог немесе сарапшы оқытушы, ғылыми-педагог біліктілік санатының сертификаты; немесе магистр мұғалімі (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Ағылшын тілін ересектерге оқыту бойынша диплом) өту және одан жоғары немесе айелтс (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) - 60 - 65 балл;
10) Техникалық және кәсіптік мекемелерге педагогикалық қызметке орналасқан мұғалімдер, өндірісте маманына сай немесе бағдары бойынша кем дегенде екі жыл тәжірибесі бар орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пән мұғалімдері және өндірістік оқыту шеберлері сертификаттаудан босатылады.
11) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос ұстаз лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған Бағалау парағы керек.
12) тәжірибесі жоқ үміткерге бейне көрсетілім: ұзақтығы кемінде 15 минут, ең кемінде тұнықтығы 720 x 480.

108-тармаққа сәйкес үміткер, бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат береді (біліктілігін арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, бұрынғы жұмыс орнының басқармасының ұсыныстары).

109-тармаққа сәйкес осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың бірінің болмауы үміткерге құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.


Барлық мамандықтардың мұғалімдері

Лауазымдық міндеттері:

Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз ету;

оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдалану;

пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастыру;

бөлім бойынша жиынтық бағалау және тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелерін талдау;

кәсіби құзыреттілігін арттыру;

оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету;

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтыру.


Талаптар:

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білім немесе өзге кәсіби бағдарға сәйкес білім, немесе жұмыс өтілін талап етпейтін педагогикалық дайындықты өткенін растайтын құжат. Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді, педагогика және психология негіздерін, оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие процесін, оқыту мен бағалау әдістерін білу; ұжымда жұмыс істей білу.


Директордың бейіндік оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарының

Лауазымдық міндеттері:

  • білім алушыларды бейіндік оқыту жүйесін енгізу жоспарын жасау;
  • бейінді бағдарламалы-әдістемелік оқытуды қолданбалы және элективті курстармен қамтамасыз ету; 
  • жоғары (мамандандырылған) сыныптарды аяқтау үшін объективті негіз ретінде негізгі мектеп бітірушінің қорытынды білім рейтингін қалыптастыру;
  • бейіндік оқыту, көп деңгейлі бағдарламаларды енгізу, кәсіптік бағдар диагностикасы бойынша білім беру ұйымының қызметін ұзақ мерзімді болжау мен жоспарлауды ұйымдастыру мен талдау, және мектеп оқушылары мен түлектеріне кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру;
  • мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру және біліктілігін арттыру мақсатында педагогикалық ұжымның қызметін үйлестіру: оң педагогикалық тәжірибені жалпылау және тарату, педагогтардың әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын ұйымдастыруда инновациялық технологияларды апробациядан өткізу, кәсіптік бағдар беру бойынша жоғары оқу орындары мен техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарымен кездесуді ұйымдастыру.

Талаптар:

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе педагогиканы қайта өткенді растайтын құжат, педагогикалық тәжірибе кемінде 5 жыл;

және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатындағы басшының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатындағы басшының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санатындағы басшының орынбасары" біліктілік санатының немесе "педагог" біліктілігінің болуы - сарапшы» немесе «мұғалім – зерттеуші» немесе «мұғалім – шебер» болуы. Қазақстан Республикасының заңнамасын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын, педагогика және психология негіздерін айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді білу; педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктері; ұжымда жұмыс істей білу.


Босатылған сынып жетекшісі:

Лауазымдық міндеттері:

- өзіне бекітілген сынып оқушыларымен жұмыс жасау;

- сыныптағы әрбір оқушының тұлғасын, оның бейімділігін, қызығушылығын зерттеуді жүзеге асыру;

- сыныптағы әрбір оқушы үшін қолайлы микроорта және моральдық-психологиялық климат жасау;

- оқушыларға  іс-әрекетінде көмек көрсетеді; оқу үлгерімінің төмен болуының себептерін анықтау, оларды жоюды ұйымдастыру;

- мектепте, балаларға арналған қосымша білім беру мекемелерінде және тұрғылықты жерінде ұйымдастырылған үйірмелер, үйірмелер, секциялар, бірлестіктер жүйесі арқылы оқушылардың қосымша білім алуына ықпал ету;

- оқушылардың мектеп формасына қойылатын талаптарды сақтауын бақылау;

- оқушылардың ата-аналарымен (оларды алмастыратын тұлғалармен) тұрақты байланыста болу;

- сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау;

- оқу процесінің қауіпсіз жүргізілуін қамтамасыз ету;

Талаптар:

Жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе өзге бағдарға сай кәсіптік білім немесе жұмыс өтілін талап етпейтін педагогикалық дайындықты өткенін растайтын құжат, немесе өз бағдарына сәйкес техникалық және кәсіби жұмыс өтілін талап етпейтін педагогикалық білім;

        және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, магистр-мұғалім үшін педагогикалық жұмыс тәжірибесі 5 жылды құрайды;

       және (немесе) біліктілігінің ең жоғары және орташа деңгейі болған жағдайда педагогикалық жұмыс өтілі: модератор-мұғалімге – кемінде 2 жыл, сарапшы-педагогқа – кемінде 3 жыл, педагог-зерттеушіге – кемінде 4 жыл.


Үйымның Әлеуметтік оқытушысы

Лауазымдық міндеттері: 

жеке тұлғаның және оның микроортасының психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін, өмір сүру жағдайларын зерттейді, қызығушылықтар мен қажеттіліктерді, мәселелерді, шиеленіс жағдайларды, оқушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға жедел түрде әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді;

әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, баланың жеке және әлеуметтік мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. 

білім алушылар, тәрбиешілер, балалармен әкімшілік ұйымдары, ведомстволар, әртүрлі әлеуметтік қызметтің мамандары, қоғам, жанұя, білім беру ұйымдары арасында байланыс орнатады.

білім беру ұйымдарында және тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды, тәрбиеленушілерді тәрбиелеу, оқыту, дамыту және әлеуметтік қорғау, тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін жүзеге асырады;

жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүгедек балаларды, мүмкіндігі шектеулі балалартұрғын үймен, жәрдемақымен, зейнетақымен, мүліктік және мүліктік емес құқықтарымен қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды үйлестіреді;

сыныптан тыс уақытта оқушылардың дарындылығын, ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды;

әлеуметтік ортада адамгершілік, жалпы адами салауатты қарым-қатынастарды орнатуға ықпал етеді;

мүгедектерді қоғам өміріне бейімделуін, олардың әлеуметтік-тұрмыс және әлеуметтік-орталыққа үйретуді қамтамасыз етіп, мұғалімдермен, ата-аналармен және басқа да заңды өкілдермен өзара әрекеттестіреді;

 білім беру процесі кезінде оқушылар мен тәрбиеленушілердің өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

білім беру ұйымдарында білім беру оқу жоспарларын әзірлеуге, бекітуге және енгізуге қатысады;

оқушылар мен тәрбиеленушілердің арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:

1) «мұғалім-модератор»:

«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

озық тәжірибелерді зерделеу және оларды іс жүзінде қолдану;

оқу жұмысын талдау дағдыларының болуы;

бiлiм беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысуы;

2) «сарапшы оқытушы»:

«мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, 

сондай-ақ:

оқу-тәрбие жұмысын талдау әдістерін пайдалану;

шығармашылық біліктілікті басқару;

озық тәжірибелерді енгізу;

3) «мұғалім-зерттеуші»:  

«сарапшы-педагог» біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ:

ғылыми-зерттеу және эксперименттік жұмыс әдістерін қолдануды;

жаңа әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды, педагогикалық технологияларды жасауды;

оларды зерттеу бойынша жұмыс жасауды; әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысына басшылық жасауды;

4) «шебер мұғалім»:

«сарапшы-педагог» біліктілігіне қойылатын талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

ғылыми зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік жұмыстардың әдістерін қолдануды;

жаңа әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды, педагогикалық технологияларды әзірлеуді;

оларды зерттеу бойынша жұмыс жасауды;

әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін әзірлеу бойынша шығармашылық топтардың жұмысына жетекшілік етуді;

облыстық оқу-әдістемелік кеңесі мен Республикалық оқу әдістемелік Кеңесі бекіткен оқу-әдістемелік материалдары болуы керек.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: